Item None not found

hello dears

i faced this error while i`m trying to update any template item

Not found
Close
Item None not found
The resource you are looking for is not available

and this is the console

localStorage cleared
desk.min.js?ver=1514706557.0:86 Cleared App Cache.
desk.min.js?ver=1514706557.0:117 localStorage cleared
jquery.min.js:4 [Deprecation] Synchronous XMLHttpRequest on the main thread is deprecated because of its detrimental effects to the end user’s experience. For more help, check https://xhr.spec.whatwg.org/.
send @ jquery.min.js:4
Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (NOT FOUND)
desk.min.js?ver=1514706557.0:1649 Traceback (most recent call last):
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/desk/form/save.py”, line 22, in savedocs
doc.save()
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py”, line 256, in save
return self.save(*args, **kwargs)
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py”, line 307, in save
self.run_post_save_methods()
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py”, line 887, in run_post_save_methods
self.run_method(“on_update”)
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py”, line 755, in run_method
out = Document.hook(fn)(self, *args, **kwargs)
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py”, line 1024, in composer
return composed(self, method, *args, **kwargs)
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py”, line 1007, in runner
add_to_return_value(self, fn(self, *args, **kwargs))
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py”, line 749, in
fn = lambda self, *args, **kwargs: getattr(self, method)(*args, **kwargs)
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/erpnext/erpnext/stock/doctype/item/item.py”, line 113, in on_update
self.update_template_item()
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/erpnext/erpnext/stock/doctype/item/item.py”, line 613, in update_template_item
template_item = frappe.get_doc(“Item”, self.variant_of)
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/init.py”, line 638, in get_doc
return frappe.model.document.get_doc(*args, **kwargs)
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py”, line 68, in get_doc
return controller(*args, **kwargs)
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/website/website_generator.py”, line 16, in init
super(WebsiteGenerator, self).init(*args, **kwargs)
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py”, line 103, in init
self.load_from_db()
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py”, line 140, in load_from_db
frappe.throw(
(“{0} {1} not found”).format(
(self.doctype), self.name), frappe.DoesNotExistError)
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/init.py”, line 323, in throw
msgprint(msg, raise_exception=exc, title=title, indicator=‘red’)
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/init.py”, line 309, in msgprint
_raise_exception()
File “/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/init.py”, line 282, in _raise_exception
raise raise_exception(encode(msg))
DoesNotExistError: Item None not found

any idea about that issue ??

Can you please check if Template and Variant Items are sitll linked? Any chance that Template item was renamed or something?

is this being solved? i also having the same issue while importing and error stating Item Price None not found even though the price is in my sheet