Unable to save quotation on V5

Hi

quotations on version5 after updating has lost the ability to save the quotation. save button is grayed out

ooops. still cant save.

Is there any error message in browser’s console?

ReferenceError: assignment to undeclared variable $module_icon desk:50
ReferenceError: reference to undefined property module.type frappe.min.js:806
ReferenceError: reference to undefined property module.type desk:39
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property this._loopId frappe.min.js:18
TypeError: a is null frappe.min.js:18
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
Error in parsing value for ‘transition’. Declaration dropped. desk
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
Error in parsing value for ‘transition’. Declaration dropped. desk
ReferenceError: assignment to undeclared variable field frappe.min.js:1095
ReferenceError: reference to undefined property p.apply_user_permissions frappe.min.js:553
ReferenceError: reference to undefined property d[key] frappe.min.js:617
ReferenceError: reference to undefined property doctype_obj.istable frappe.min.js:739
ReferenceError: reference to undefined property a[key] frappe.min.js:627
ReferenceError: reference to undefined property df.label frappe.min.js:743
ReferenceError: reference to undefined property df.permlevel frappe.min.js:741
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property this.doctype frappe.min.js:1478
ReferenceError: reference to undefined property me.value frappe.min.js:1491
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property (intermediate value)[v] frappe.min.js:1065
ReferenceError: assignment to undeclared variable $item frappe.min.js:1081
ReferenceError: reference to undefined property col.fieldname frappe.min.js line 303 > Function:1
ReferenceError: assignment to undeclared variable formatter frappe.min.js:1036
ReferenceError: assignment to undeclared variable info frappe.min.js:659
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property df.ignore_user_permissions frappe.min.js:534
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property locals[doctype][filters][fieldname] frappe.min.js:486
ReferenceError: assignment to undeclared variable handlers frappe.min.js:1469
ReferenceError: reference to undefined property doc[fieldname] frappe.min.js:486
ReferenceError: reference to undefined property frappe.model.events[doc.doctype][fieldname] frappe.min.js:488
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property this.docname frappe.min.js:1477
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property this.value frappe.min.js:1492
ReferenceError: reference to undefined property this.df.description frappe.min.js:1495
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property df.hidden frappe.min.js:560
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property v.value frappe.min.js:192
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: assignment to undeclared variable $col frappe.min.js:1611
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: assignment to undeclared variable fkey frappe.min.js:456
ReferenceError: reference to undefined property doc.customer frappe.min.js line 457 > eval:1
ReferenceError: reference to undefined property this.frm.doc.items desk:365
TypeError: a is undefined jquery.min.js:2
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property n.within frappe.min.js:10
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
Error in parsing value for ‘transition’. Declaration dropped. desk
TypeError: a is undefined jquery.min.js:2
ReferenceError: reference to undefined property this.searching frappe.min.js:11
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property doc.item_code frappe.min.js line 303 > Function:4
ReferenceError: reference to undefined property doc[fieldname] frappe.min.js:1037
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property me.frm.doc.is_pos desk:99
ReferenceError: reference to undefined property frappe.meta.get_docfield_copy(…)[fn] frappe.min.js:507
ReferenceError: reference to undefined property df.precision frappe.min.js:518
ReferenceError: reference to undefined property this.frm.doc.taxes desk:594
TypeError: a is undefined jquery.min.js:2
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
TypeError: a is undefined jquery.min.js:2
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
TypeError: a is undefined jquery.min.js:2
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
ReferenceError: reference to undefined property o.event.triggered jquery.min.js:3
TypeError: a is undefined jquery.min.js:2
ReferenceError: reference to undefined property jQuery.hotkeys.shiftNums[character] frappe.min.js:45