Web Form Redirect is not working!

Hi ,

The Web Form is not redirecting to Success URL upon form submission! It shows the following error in console:

Traceback (most recent call last):
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/app.py", line 65, in application
    response = frappe.handler.handle()
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/handler.py", line 31, in handle
    data = execute_cmd(cmd)
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/handler.py", line 67, in execute_cmd
    return frappe.call(method, **frappe.form_dict)
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/__init__.py", line 1174, in call
    return fn(*args, **newargs)
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/handler.py", line 182, in upload_file
    ret.save(ignore_permissions=ignore_permissions)
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py", line 284, in save
    return self._save(*args, **kwargs)
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py", line 306, in _save
    self.insert()
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py", line 237, in insert
    self.run_before_save_methods()
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py", line 960, in run_before_save_methods
    self.run_method("validate")
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py", line 858, in run_method
    out = Document.hook(fn)(self, *args, **kwargs)
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py", line 1147, in composer
    return composed(self, method, *args, **kwargs)
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py", line 1130, in runner
    add_to_return_value(self, fn(self, *args, **kwargs))
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/model/document.py", line 852, in <lambda>
    fn = lambda self, *args, **kwargs: getattr(self, method)(*args, **kwargs)
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/core/doctype/file/file.py", line 94, in validate
    self.set_file_name()
  File "/home/frappe/frappe-bench/apps/frappe/frappe/core/doctype/file/file.py", line 252, in set_file_name
    self.file_name = re.sub(r'/', '', self.file_name)
  File "/usr/lib/python3.6/re.py", line 191, in sub
    return _compile(pattern, flags).sub(repl, string, count)
TypeError: expected string or bytes-like object

Please help fix

Thanks

Created a Github Issue:

This error shows up as well:

POST https://portal.mydomain.org/ 500
send @ jquery.min.js:4
ajax @ jquery.min.js:4
call @ website.js:63
callback @ web_form.js:147
200 @ website.js:78
i @ jquery.min.js:2
add @ jquery.min.js:2
always @ jquery.min.js:2
statusCode @ jquery.min.js:4
z @ jquery.min.js:4
(anonymous) @ jquery.min.js:4
load (async)
send @ jquery.min.js:4
ajax @ jquery.min.js:4
call @ website.js:63
save @ web_form.js:129
(anonymous) @ web_form.js:77

check self.file_name is what data type(is string or bytes-like?
).